Θολωτός τάφος Αχαρνών

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα  «Ο Θολωτός Τάφος των Αχαρνών» έχει σκοπό την ανάδειξη του μυκηναϊκού θολωτού τάφου που βρίσκεται στην περιοχή του Κόκκινου Μύλου. Στόχος μας είναι να ευαισθητοποιηθεί το κοινό, και κυρίως οι νέοι, γύρω από την ανάγκη και την αξία της προστασίας των μνημείων του τόπου τους.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από μουσειοπαιδαγωγούς και περιλαμβάνει:

Þ    Προβολή διαφανειών

Þ    Παρουσίαση και γνωριμία του μνημείου με τη μέθοδο της διαλεκτικής και με τη βοήθεια κατάλληλων ερωτήσεων ώστε τα παιδιά να ανακαλύπτουν, να παρατηρούν και να δημιουργούν.

Þ  Δραματοποίηση από τους μαθητές (θεατρικός αυτοσχεδιασμός) που ως συγγενείς και φίλοι του νεκρού άρχοντα αναπαριστούν τη κτέριση, το θρήνο, το νεκρόδειπνο και τη χρήση του δρόμου του τάφου από τα γεωμετρικά έως τα κλασικά χρόνια

Þ    Παιχνίδια γνώσεων

Þ    Κουκλοθέατρο

Þ    Ξενάγηση στο μνημείο από τους εκπαιδευτές

Θεατρικός αυτοσχεδιασμός από τους μαθητές

Θεατρικός αυτοσχεδιασμός από τους μαθητές

Παρακολούθηση του προγράμματος από ΚΑΠΗ

Παρακολούθηση του προγράμματος από ΚΑΠΗ

Μαθητές στο ¨δρόμο¨του Θολωτού τάφου

Μαθητές στο ¨δρόμο¨ του Θολωτού Τάφου Αχαρνών.

Στα σχολεία αποστέλλεται εκπαιδευτικός φάκελος για τον εκπαιδευτικό που περιλαμβάνει το βιβλίο ¨Σαν παραμύθι ‘Το τραγούδι της λύρας’¨, που μπορείτε να κατεβάσετε κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο: To_tragoudi_tis_lyras.

Σημαντικό κομμάτι του κάθε εκπαιδευτικού προγράμματος, θεωρούμε πως είναι να αντιλαμβανόμαστε το πως ακριβώς προσλαμβάνουν οι συμμετέχοντες τις πληροφορίες που παίρνουν μέσα από το πρόγραμμα, αλλά και το  να μαθαίνουμε την άποψή τους για τα μέσα που χρησιμοποιούνται. Η γνώση αυτών των παραμέτρων μας βοηθάει ώστε να γινόμαστε καλύτεροι και πιο αποτελεσματικοί. Για τους παραπάνω λόγους, με πρωτοβουλία του τμήματος, ζητείται πάντοτε από τους συμμετέχοντες να υποβάλλουν την αξιολόγησή τους προς το τμήμα μετά το πέρας του εκπαιδευτικού προγράμματος. Παρακάτω παρατίθενται ορισμένα έγγραφα αξιολογήσεων, αλλά και επιστολών που καταδεικνύουν αυτή τη διαλογική- διαδραστική σχέση που προσπαθεί να αναπτύσσει το τμήμα μας τόσο με τους μαθητές που παρακολουθούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, όσο και με τους καθηγητές τους.

Επιστολή 14ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών προς Υπουργό Πολιτισμού.

Επιστολή 14ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών προς Υπουργό Πολιτισμού.

 

Επιστολή 14ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών προς Υπουργό Πολιτισμού.

Επιστολή 14ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών προς Υπουργό Πολιτισμού.

Αξιολόγηση 4ου Γυμνασίου Αχαρνών.

Αξιολόγηση 4ου Γυμνασίου Αχαρνών.

Αξιολόγηση 4ου Γυμνασίου Αχαρνών.

Αξιολόγηση 4ου Γυμνασίου Αχαρνών.

Αξιολόγηση 9ου Γυμνάσιου Αχαρνών.

Αξιολόγηση 9ου Γυμνάσιου Αχαρνών.

Αξιολόγηση 10ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας.

Αξιολόγηση 10ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας.

Ημέρες Λειτουργίας:  Τετάρτη

Επιθυμητός αριθμός συμμετεχόντων μαθητών: 30

Προτεινόμενες τάξεις:  Δ’ Δημοτικού, Α’ Γυμνασίου

 

Κάνοντας κλικ εδώ, μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση συμμετοχής για τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Τμήματος.

Κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να κατεβάσετε το ειδικό έντυπο αξιολόγησης, που συμπληρώνεται από τους εκπαιδευτικούς μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος: Σε μορφή Word ή σε μορφή PDF.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s